Webshop GYAKORI KÉRDÉSEK - GYIK

Hogyan találom meg a kívánt árucikket?

A következő lehetőség szerint kereshet:

  • részletes keresés az ajánlat számával, melyet a napilapban talál meg

  • kategória

  • termék neve szerint

  • szabad szó elv alapján

  • eladó neve alapján

Van –e mód rá megnézni, megpróbálni, + információ kapni a felkínált árucikkről?

Amennyiben Ön szeretné megnézni, illetve megpróbálni, vagy plusz információ birtokába jutni a felkínált árucikkről, felkeresheti a céget (akár telefonon, levélben, vagy személyesen), vállalkozást, amely a terméket felkínálta. Ezt feltétlenül ajánljuk is, mivel internetes vásárlásról van szó és csak így tud meggyőződni róla, hogy a termék Önnek megfelelő –e.

A bejelentkezés után nem érkezett e-mailban visszaigazolás

A kezelőmenüben ellenőrizze, hogy jó e-mailcímet adott –e meg, oly módon hogy bejelentkezik oda.

A „személyes adatok” ponton belül az „adatmódosítás” pontra klikkeljen, majd ellenőrizze az e-mailcímét.

Ha internetalapú e-mailszolgáltató felhasználója, mint pl. Hotmail, Yahoo, vagy AOL akkor előfordulhat, hogy az értesítő e-mail nem az „érkezett mappába kerül”, ezért ellenőrizze a többi mappáját is.

Hogyan zajlik a vásárlás?

Miután Ön bejelentkezett a www.webáruházlicitaljram.hu oldalra, kattintson a kiválasztott termékre.

A vásárlás befejeztével, értesítést kap, hogy Öné lett a termék.

A termék kifizetése után, postai úton tanúsítványt kap, amellyel átveheti az árucikket.

Mi lesz a tanúsítvánnyal?

A tanúsítványt a vásárlástól számítva fél évig lehet beváltani, amennyiben az ajánlatban vagy a tanúsítványban nincs más megadva.

Mikor lehet kezdeni a vásárlást?

Vásárolni a bejelentkezést követően a webáruház zárásáig lehet. A vásárlás megkezdése előtt mindenképpen ajánljuk az termékről pontos információ begyűjtését az eladótól mivel internetes vásárlásról van szó, így könnyen ellenőrizheti, hogy Önnek megfelelő terméket választott-e.

Miért kell bejelentkezni?

Bejelentkezés nélkül csak válogathat a termékek között, vásárolni nem tud. Szükségünk van az Önről kapott információkra ahhoz, hogy értesíteni tudjuk a vásárlásról. A valós, pontos név és cím kitöltése elengedhetetlen mivel az termék/ szolgáltatás átvételéhez szükséges tanúsítvány kiállítása ez adatok alapján történik ezért az utca, tér, körút stb. adat is szükséges.

A bejelentkezés előnye, hogy lehetősége van az ajánlatok megfigyelésére.

Hogyan fizetek?

A PLT 12092309-00223387-00300004 sz. számlájára az ajánlat megtételét követően 14 munkanapon belül a termék/szolgáltatás árát átutalni. Amennyiben Ön egy vagy több terméket vásárolt, kérjük szíveskedjen a termékszámot (ak) hivatkozás képen feltüntetni.

Személyes átvétel nem megoldható.

Kérheti a termék felajánlójától, hogy postai úton küldjék el az árucikket. A webáruházban megadott ár nem tartalmazza a postai csomagot így annak plusz költsége lesz. (csomagolás és szállítás)

Hotelszolgáltatás és utazás esetén a felajánlónál foglalást kezdeményezhet.

Hogyan juthatok a termékhez?

A tanúsítvány megérkezése után (melyet postai úton ajánlott küldeményként adunk fel) személyesen keresheti fel az eladót. Előzetesen telefon felvehetik a kapcsolatot.

A tanúsítvány átadásával kaphatja meg a terméket/szolgáltatást.

Szükségem van ÁFÁ-s számlára.

Az összes terméket, szolgáltatást kereskedőn keresztül értékesítjük. Tanúsítvány átadása után az eladó ÁFÁ-s számlát állít ki Önnek/ vevőnek, ami azt az összeget tartalmazza, amiért Ön a terméket/szolgáltatást megvásárolta, a garanciát is a termék/szolgáltatás felajánlója biztosítja. Magánszemélyek esetében is így jár el!

A közölt árak ÁFÁ-t tartalmazzák?

Minden termék /szolgáltatás tartalmazza az ÁFÁ-t.

Elveszett a tanúsítvány.

Kérjük keresse fel munkatársunkat a következő e-mail ill. telefonszám valamelyikén:

tatar.judit@plt.hu, 06/88/541-753

h-p-ig 8.00- tól 16.00 -ig